Les imatges que ens envia el senyor Jordi Rull Dalmau, Patró de la Fundació i Soci Benefactor Voluntari, testimonien el constant i excel·lent treball de restauració dels també Socis Benefactors Voluntaris, els senyors Jordi Pallarés Camas i Antoni Salvador Creus.
Las imágenes que nos envía Don Jordi Rull Dalmau, Patrono de la Fundación y Socio Benefactor Voluntario, dan testimonio de la constancia y excelencia en el trabajo de restauración que llevan a cabo los Socios Benefactores Voluntarios Don Enric Pallarés Camas y Don Antoni Salvador Creus.
The following images, taken by Mr. Jordi Rull Dalmau, Member of the Foundation Board of Patrons and Volunteer Benefactor offer a glimpse of the constant and excellent restoration work undertaken by Messrs Enric Pallarés Camas and Antoni Salvador Creus, both Benefactor Volunteer Members of the FPAC.
 |
Els Senyors Antoni Salvador (e) i Enric Pallarés (d) en plena feina © Jordi Rull |
 |
Los Señores Antoni Salvador (i) y Enric Pallarés (d) captados en plena actividad © Jordi Rull |
Sorpresa! Diverses parts estan identificades amb una placa del fabricant WASSMER, totes amb data Febrer de 1955 i corresponen a la comanda Nº AV-36-143.
Sorpresa! Diversas partes están identificadas con una placa del fabricante WASSMER. Todas con fecha Febrero de 1955, corresponden al pedido Nº AV-36-143.
Surprise! Several parts are identified with a WASSMER plate. All parts are dated 02-55 and correspond to the Order Nº AV-36-143
 |
The WASSMER plate is at the inner side of the right aileron's leading edge; Part Nº 1400 © Jordi Rull |
 |
A la popa encara hi ha molta feina a fer © Jordi Rull |
 |
Un dels dos timons de direcció amb Part Number il·legible © Jordi Rull |
 |
L'altre timó de direcció, amb Part Number 1300 © Jordi Rull |
 |
L'ala volant va recuperant el perfil original © Jordi Rull |
 |
Messrs Antoni Salvador (L) and Enric Pallarés (R) at work © Jordi Rull |
Trobareu més imatges de la Fauvel AV-36 EC-BNU i informació del procés de restauració a anteriors entrades del blog.
Encontrará más imágenes de la Fauvel AV-36 EC-BNU e información del proceso de restauración en entradas anteriores del blog
Find more images of the Fauvel AV-36 EC-BNU as well as information on the restoration process in previous blog entries.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada