© FPAC - Jordi Pons |
El Soci Benefactor Nº 296 i el Soci Benefactor Voluntari Nº 318 van ser agraciats amb un vol* en una aeronau clàssica de la FPAC.
*Els vols tindran lloc durant el
PAC.OBERT programat per el proper 19 d'Abril de 2015. Per acordar els detalls i
l'hora del vol s'agrairà que els premiats contactin per correu electrònic amb: OPERACIONS@FPAC.ORG
El Taller-Escola es un bon lloc per fer petar la xerrada © FPAC - DJR |
El Socio Benefactor Nº 296 y el Socio Benefactor Voluntario Nº 318, resultaron agraciados con un vuelo* en una Aeronave Clásica de la FPAC.
*Los vuelos tendrán lugar durante el
PAC.OBERT planeado para el próximo 19 de Abril de 2015. Para acordar los
detalles y la hora del vuelo se agradecerá que los premiados contacten por
correo electrónico con: OPERACIONS@FPAC.ORG
The FPAC Benefactor Member Nº 296 and the Volunteer Benefactor Member Nº 318, were awarded a flight* in an FPAC Classic Airplane.
* The flights will take place in occasion of the next PAC.OBERT exhibition,
scheduled for Sunday, April 19th. 2015.
The awarded are kindly requested to contact FPAC to fix the flight details and schedule by emailing to: OPERACIONS@FPAC.ORG
The awarded are kindly requested to contact FPAC to fix the flight details and schedule by emailing to: OPERACIONS@FPAC.ORG
EC-CGL Flamingo & EC-BPT Vespa © FPAC - Jordi Pons |
Tot i que la previsió meteorològica durant la setmana prèvia apuntava a un dia plujós, el matí amb lleugera brisa va ser esplèndid com esplèndida va ser la exhibició en vol per parelles, primer la de la Beechcraft T34 Mentor amb la Zlin Z-526 Akrobat i després la de les mes lentes Piper Cub PA-18 i Bucker-CASA 1131.
Aunque la previsión meteorológica durante la semana previa apuntaba a un día lluvioso, los visitantes disfrutaron de una espléndida mañana con ligera brisa como espléndida fue la exhibición en vuelo por parejas, primero la Beechcraft T34 Mentor con la Zlin Z-526 Akrobat y después las más lentas Piper Cub PA-18 y Bucker-CASA 1131.
F-4 Phantom II © FPAC - Jordi Pons |
Although the weather forecast for the week pointed to a rainy day, visitors enjoyed a splendid morning with light breeze. As splendid was the flight display by pairs. First the Beechcraft T34 Mentor together with the Zlin Z-526 Akrobat and further the slower Bücker-CASA 1131 together with the Piper Cub PA-18.
La exhibició estàtica comptà, a mes dels tradicionals i visitables Mc Donnell Douglas F4 Phantom II, Antonov AN2 i North American T6 Texan amb la exhibició en rodadura de les CASA-SIAT 223-A1 Flamingo, AISA I-11B "Vespa", Brügger MB-2 "Colibrí" i d'una segona PA-18 "Piper Cub".
La exhibición estática contó, además de los tradicionales y visitables Mc Donnell Douglas F4 Phantom, Antonov AN2 y North American T6 Texan con la exhibición en rodadura de las CASA-SIAT 223-A1 Flamingo, AISA I-11B "Vespa" , Brügger MB-2 "Colibrí" y la de una segunda PA-18 "Piper Cub".
Macchi & Tipsy Nipper © FPAC - DJR |
The static display featured, in addition to the traditional Mc Donnell Douglas F4 Phantom II, the Antonov AN2 and the North American T6 Texan, the rolling display of the CASA-SIAT 223-A1 Flamingo, the AISA I-11B "Vespa" the Brügger MB-2 "Colibri" and of a second PA-18 "Piper Cub".
A l'hangar del Taller-Escola lluia l'exposició d'aeronaus en curs de restauració AISA I-115 "Garrapata" la Macchi MB-308 i la Fairey T66 MkII Tipsy Nipper, recent arribada del Centre Aeri de Vilanova i La Geltrú.
El Taller-Escola © FPAC - DJR |
En el hangar del Taller-Escuela lucía la exposición de aeronaves en curso de restauración AISA I-115 "Garrapata" , Macchi MB-308 y Fairey T66 MkII Tipsy Nipper, esta última recién llegada del Centre Aeri de Vilanova y La Geltrú.
EC-BDS, EC-JBP, EC-JKM, EC-DAU © FPAC - DJR |
The Hangar of the Workshop-School showed three aircraft in process of restoration. The AISA I-115 "Garrapata" the Macchi MB-308 and the Fairey T66 MkII "Tipsy Nipper". The last one just arrived from the Vilanova i La Geltrú Centre Aeri workshop.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada