Descarregant vitrines al CCA © FPAC - F.VAL |
Sota la direcció i intensiva dedicació
d'en Francesc Val, i amb l'ajuda de l'Enric Pallarés, en Jordi Rull
i en Pedro Moreno, tots ells Socis Benefactors Voluntaris de la FPAC,
es van realitzar les últimes operacions d'evacuació dels magatzems
que ens deixava ocupar AENA a Viladecans.
Descarregant la roda d'un B-747 © FPAC - F.VAL |
El dimarts 20 de Maig per la tarda es
van transportar cinc vitrines. Tres d'elles mólt pessants i
delicades propietat d'AENA junt amb dues vitrines de la Fundació i
múltiples panells per exposicións. Tot va quedar guardat al
magatzem del CCA.
Les restes de consoles del ATC Barcelona © FPAC - F.VAL |
El dimarts 3 de Juny es va transportar
a Sabadell material d'il·luminació, unes consoles de l'antic Centre
de Control d'Area Terminal de Barcelona (ATC) de les que es conserven
dues pantalles de radar, diversos monitors i un teclat del control.
També es va transportar una roda de B-747, una estació radio
balissa, una hèlix tripala, dues ales delta i diversos components
rotables restaurats.
La caseta de control © FPAC - F.VAL |
El divendres 6 de Juny es van fer dos
transports a Sabadell amb materials donats per AENA i procedents de
la deconstrucció d'obres i senyalitzacions temporals del Pla
Barcelona. El Pla Barcelona incloia la remodelació i construcció
dels actuals edificis terminals de l'aeroport de Barcelona-El Prat.
Lo mes voluminós va ser una caseta de control d'accés a
l'aparcament temporal de vehicles.
Las vitrinas y paneles para exposiciones © FPAC - F.VAL |
Bajo
la dirección e intensiva dedicación de Francesc Val, apoyado por
Enric Pallarés, Jordi Rull y Pedro Moreno, todos ellos Socios
Benefactores Voluntarios de la FPAC, se realizaron las últimas
operaciones de evacuación de los almacenes que nos dejaba ocupar
AENA en Viladecans.
El
martes 20 de Mayo por la tarde se transportaron cinco vitrinas tres
de ellas muy pesadas y delicadas propiedad de AENA junto con tres
vitrinas de la Fundación y múltiples paneles para exposiciones.
Todo quedó guardado en el almacén del CCA.
Los restos de las consolas del ATC Barcelona © FPAC - F.VAL |
El
martes 3 de Junio se transportó a Sabadell material de iluminación,
unas consolas del antiguo Centro de Control de Area Terminal de
Barcelona (ATC) de las que se conservan dos pantallas de radar,
varios monitores y un teclado de control. También se transportó una
rueda de B-747, una estación radio baliza, una hélice tripala, dos
alas delta y varios componentes rotables restaurados.
Materiales de deconstrucción del Plan Barcelona © FPAC - F.VAL |
El
viernes 6 de Junio se realizaron dos transportes a Sabadell con
materiales donados por AENA y procedentes de la deconstrucción de
obras y señalizaciones temporales del Plan Barcelona. El Plan
Barcelona incluía la remodelación y construcción de los actuales
edificios terminales del aeropuerto de Barcelona-El Prat. Lo más
voluminoso fue una caseta de control de acceso al aparcamiento
temporal de vehículos.
Los almacenes de Viladecans ya están vacíos © FPAC - F.VAL |
The
last operations to evacuate the Viladecans warehouses that AENA
allowed us to occupy were performed under the direction and intensive
dedication of Mr Francis Val, supported by Mr/s Enric Pallares, Jordi
Rull and Pedro Moreno, all Volunteer Benefactor members of the FPAC.
On
Tuesday May 20 five showcases and multiple exhibition panels were
moved to the CCA. Three of them, belonging to AENA, were very heavy
and delicate, they were stored at the CCA warehouse together with two
showcases of the Foundation and the exhibition panels.
One of the Barcelona ATC consoles © FPAC - F.VAL |
On
Tuesday June 3 some consoles of the old Barcelona Terminal Area
Control Center (ATC) that still include two radar screens, multiple
monitors and a keyboard control were moved together with lighting
equipment, a B747 wheel, a radio beacon station, a three-bladed
propeller, two delta wings and several restored rotable engine
components.
A former BCN signage post temporary stored on a LELL container © FPAC - F.VAL |
The
operation was completed on Friday June 6 with two transports carrying
materials donated by AENA from the deconstruction of temporary
installations and signage used during the Barcelona Plan development
days. The Barcelona Plan included the construction and remodeling of
the Barcelona-El Prat airport terminal buildings. The bulkiest one
was a control booth of the temporary parking of vehicles.
The old BCN temporary parking checkpoint boot © FPAC - F.VAL |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada