El Soci Benefactor 372 guanyà el Vol en un Avió Clàssic
de la FPAC.
El Socio Benefactor 372 ganó el Vuelo en un Avión Clásico de la FPAC.
The
372 Benefactor Member won a Flight on FPAC Classic Airplane.
Tot i que es prometia un dia calurós i amb sol
radiant, LELL s'aixecà amb una gran nuvolada negra que
per sort va descarregar cap La Garriga, la ciutat que dona nom al
Club de Clàssic Cars que ens va visitar i acompanyar per fer lluir
més els avions de la Fundació.
Aunque el día
prometía un sol radiante y caluroso, LELL se levantó cubierto con una
gran nube negra que por suerte terminó descargando cerca de La
Garriga, la ciudad que da nombre al Club de Clàssic Cars que nos
visitó y acompañó para realzar los aviones de la Fundación
Although a dark
cloudy sky opened the day at LELL, contradicting a "sunny and hot" Weather forecast, luckily moved towards La Garriga the town that names
the Classic Car Club that supported with six convertibles the FPAC aircraft display.
|
(c) Alejandro de Diego |
|
(c) Alejandro de Diego |
Passat
l'ensurt matiner,
el dia va
transcòrrer “rodat”, tot i que el carrusel s'inicià mitja hora
mes tard de lo programat, per no interferir amb l'arribada dels
últims avions de la LIXª Volta Aèria de Catalunya.
|
(c) Javier Ortega Figueiral |
|
(c) Alejandro de Diego |
Pasado
el susto tempranero, el día transcurrió "rodado", aunque
el carrusel se inició media hora más tarde de lo programado, para
no interferir con la llegada de los últimos aviones de la LIX ª
Vuelta Aérea de Cataluña.
|
(c) Alejandro de Diego |
|
(c) Javier Ortega Figueiral |
After the early
morning scare, the day went “on its wheels”. However the carousel
begun half an hour later than scheduled. This was not to interfere the last arrivals of the LIX Air Tour of Catalunya.
|
(c) Alejandro de Diego |
|
(c) Javier Ortega Figueiral |
|
(c) Alejandro de Diego |
|
(c) Alejandro de Diego |
Gràcies a l'autorització d'operar en
circuit curt, evitant sobrevolar Ciutat Badia i Sant Quirze, les tres
Bücker i la Akrobat van poder realitzar tres passades en formació
les primeres i a baixa cota la segona. La Mentor va limitar
l'operació a una passada.
|
(c) Quim Rodríguez |
Gracias a la
autorización de operar en circuito corto, evitando sobrevolar Ciutad
Badia y Sant Quirze, las tres Bücker y la Akrobat pudieron realizar
tres pasadas en formación las primeras y a baja cota la segunda. La
Mentor limitó su operación a una pasada.
|
(c) Quim Rodríguez |
Thanks
to the authorization to operate in short circuit, avoiding to overfly
Badia and St. Quirze cities, the three Bücker and the Akrobat could
make three passes within the 10 minutes slot. Mentor's operation was
limited to a single pass through.
|
(c) Quim Rodríguez |
I per goig dels spotters, la matinée
es completà amb la visita al Texan i tres operacions no programades. La d'arrastre de
cartell de la PA-18 d'un Soci de la FPAC, la d'aterratge amb la
galleda externa d'un helicòpter apaga focs del Servei de Prevenció
d'Incendis Forestals del departament d'Agricultura Ramaderia i Pesca
de la Generalitat de Catalunya, i l'envol de l'Equip Repsol
d'acrobàcia aèria quan anava a realitzar una exhibició sobre el
Circuit de Catalunya, a Montmeló.
|
(c) Javier Ortega Figueiral |
Y
para júbilo de los spotters, la matinée se completó con la visita al Texan y tres
operaciones no programadas. La de arrastre de cartel de la PA-18 de
un Socio de la FPAC, la de aterrizaje con el cesto apaga fuegos de un
helicóptero de los Forestales de la Generalitat de Catalunya y el
despegue del Equipo Repsol de acrobacia aérea hacia su exhibición
sobre el Circuito de Catalunya, en Montmeló.
|
(c) Javier Ortega Figueiral |
And
for spotters' joy, on top of the due visit to the Texan cockpit, we could observe three unscheduled operations
rounding the bright matinee. The PA-18 of a FPAC benefactor member
showed how to pick an advertising banner. A helicopter of the
Generalitat de Catalunya Forest Service, next to our exhibition,
showed how to land when carrying its fire fighting bamby bucket, and
the Repsol aerobatics team take off towards its exhibition at
Montmeló.
|
(c) Alejandro de Diego |
Així doncs el centenar de persones que
participaren en el PAC Obert del 16 de Juny a més dels socis de
l'Aeroclub Barcelona-Sabadell que observaren l'arribada dels avions
de la LIXª Volta Aèria de Catalunya des de la terrassa del Bar
Restaurant, gaudiren d'un matí de lo mes Aero Audio Visual
completat amb la exposició de un Citroën 5HP Type C2 “Torpedo”
de l'any 1925, número de serie 59761 i matrícula B-17922 a l'hangar de la escola-taller de la FPAC
|
(c) Javier Ortega Figueiral |
Así
pues el centenar de personas que participaron en el PAC Obert del 16
de Junio, y los socios del Aeroclub Barcelona-Sabadell que observaron
la llegada de los aviones de la LIX ª Vuelta Aérea de Cataluña
desde la terraza del Bar Restaurante, disfrutaron de un mañana de lo
más “Aero Audio Visual” completada con la exposición, en el
hangar del taller-escuela de la FPAC de un Citroën 5HP Type C2
“Torpedo” de 1925 con número de serie 59.761 y matrícula B-17911.
|
Citroën 5HP C2 - 1926 (c) citroenet.co.uk |
So
the about the hundred persons who participated in the PAC Obert as
well as the members of the Aero Club Barcelona-Sabadell observing the
arrival of the LIX Aero Tour of Catalunya from the Bar Restaurant
terrace enjoyed a very Aero Audio Visual morning. It was completed
with the exhibition of a “Torpedo” Citroën 5HP Type C2 in the
FPAC workshop-school hangar. Serial Number 59.761 Plate B-17911.
Citroën 5HP Type C2 Referències – referencias
– references
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada