I
"Ja es pot iniciar la segona part de la Missió Viladecans" "Ya se puede iniciar la segunda parte de la Misión Viladecans" "Now the second part of Mission Viladecans can start" 28/04/2014 © FPAC-DJR |
Situats els Contenidors-Magatzem
per Aeronaus i Parts d'Aeronaus pendents de Restauració
Per fí, el
dilluns 28 d'Abril es va poder realitzar el transport i situació
dels vuit contenidors adquirits ara fa un any per emmagatzemar
Aeronaus i Parts d'Aeronaus pendents de Restauració que fins ara han
estat situades en unes naus d'AENA a Viladecans que els cal
deconstruir. a Viladecans.
La operació
s'inicià a les vuit del matí, amb l'arribada del primer camió, i
s'acabà en menys de cinc hores gràcies a:
La col·laboració entre les empreses transportistes del Grup Laren
Logística i la empresa Martainer, S.A. proveïdora i dipositària
dels contenidors. Col·laboració que va permetre una puntual seqüencia d'arribada
dels contenidors
La professionalitat de l'operador de Grues Serrat i l'activa
participació en les operacions de moviment i acurat posicionament de
cada contenidor dels Socis Benefactors Voluntaris Srs. Rafa Molina,
Francesc Val i Alejandro de Diego junt amb un especialista de
l'empresa transportista i la participació del cap d'obres de
l'Enginyeria Miquel LLonch.
La desocupació
de les naus de Viladecans es realitzarà els dies 6, 7 i 8 de Maig.
28/04/2014 © FPAC-DJR |
Situados los Contenedores-Almacén para Aeronaves y Partes de Aeronaves pendientes de Restauración
El lunes 28 de Abril
por fín se pudo realizar el transporte y emplazamiento de los ocho
contenedores adquiridos hace un año para poder almacenar las
Aeronaves y Partes de Aeronaves pendientes de Restauración que hasta
ahora han estado situadas en unas naves de AENA en Viladecans que
deben ser derribadas.
28/04/2014 © FPAC-DJR |
La operación se
inició a las ocho de la mañana, con la llegada del primer camión,
y se completó en menos de cinco horas gracias a :
La colaboración entre
las empresas transportistas del Grupo Laren Logística y la empresa
Martainer, S.A. proveedora y depositaria de los contenedores.
Colaboración que permitió una puntual secuencia de llegada.
La profesionalidad del
operador de Grúas Serrat y la activa participación en las
operaciones de movimiento y cuidadoso posicionamiento de cada
contenedor, de los Socios Benefactores Voluntarios Sres. Rafa Molina,
Francisco Val y Alejandro de Diego, junto con un especialista de la
empresa transportista y la participación del jefe de obras de la
Ingeniería Miquel LLonch.
La desocupación de
las naves de Viladecans y transporte de los materiales a LELL se
realizará los días 6 ,7 y 8 de Mayo.
28/04/2014 © FPAC-DJR |
The Store-Containers for Aircraft and Aircraft Parts pending of Restoration already placed.
Finally, on Monday April
28 it was possible to transport and place the eight containers
purchased a year ago for storing aircraft and aircraft parts awaiting
restoration. Materials that have been located in some AENA warehouses
located in Viladecans. Warehouses that they need to deconstruct.
28/04/2014 © FPAC-DJR |
The operation began at
eight in the morning with the arrival of the first truck and was
completed in less than five hours thanks to:
The collaboration between
the carriers of “Laren Logistics Group” and “Martainer S.A.”
the company that provided and had been holding the containers. This
allowed to realise a timely and “container colour” ordered
sequence of arrivals.
The professionalism of
the “Gruas Serrat S.A.” crane operator and the active engagement
in the operations of moving and accurate positioning of each
container of the Volunteer Benefactor Members Mr/s Rafa Molina,
Francisco Val and Alejandro de Diego, supported by an specialist from
the carrier company and the works head of the Miquel Llonch
Engineering company.
The
evacuation of the Viladecans warehouses and transportation of the
materials to LELL will take place on May 6th, 7th
and 8th.
II
El desplaçament del Douglas C-47 / DC-3
Gràcies a la
col·laboració de totes les persones esmentades i en especial la de Grues Serrat que va permetre disposar de grua la
resta del matí, es va poder
moure el DC3 a l'espai on es construirà l'hangar-garatge quan ens arribi el permís d'obres.
28/04/2014 © FPAC-DJR |
28/04/2014 © FPAC-DJR |
En previsió de
forts vents el cap de setmana, l'aeronau es va assegurar de nou amb
tascons, piques i caps.
Esperant la seva restauració, el Douglas C-47 / DC-3 es
tornarà al lloc que ocupava, un cop que s'acabi l'anivellament i
compactació de terres.
El desplazamiento del Douglas C-47 / DC-3
Gracias a la
colaboración de todas las personas mencionadas y en especial de la
de Grúas Serrat que permitió disponer de la grúa el resto de la
mañana, se pudo desplazar el DC3 al espacio donde se construirá el
hangar-garaje tan pronto el Ayuntamiento de Sabadell conceda el
permiso de construcción.
28/04/2014 © FPAC-DJR |
Así ha quedado libre
de obstáculos el espacio en que hay que continuar la actuación de
nivelación y compactación del suelos. Actuación necesaria para
poder acceder con una pendiente inferior al 1% a la calle de rodaje
que conduce a la cabecera de pista del aeropuerto.
28/04/2014 © FPAC-DJR |
En previsión de
fuertes vientos, ya previstos para el siguiente fin de semana, la aeronave se
aseguró de nuevo con calzos, picas y cabos.
Afegeix la llegenda |
En espera de ser restaurado, el Douglas C-47 / DC-3 se situará de
nuevo en el lugar que ocupaba, una vez que se haya terminado la
nivelación y compactación de suelos.
The movement of the Douglas C-47 / DC-3
Thanks
to the cooperation of all persons mentioned and especially of the “Gruas Serrat S.A:” that allowed the crane to operate the rest of the
morning, it was possible to move the Douglas DC-3-to the space were,
as soon as the Sabadell City Council issues the building permission,
it has to be built the Hangar-Garage for the Flying Heritage
Collection.
28/04/2014 © FPAC-DJR |
The
move has cleared the space where it is necessary to continue leveling
and compacting the ground. An action necessary to provide access, with 1%
maximum longitudinal slope, to the north taxiway of the airport.
28/04/2014 © FPAC-DJR |
In
anticipation of strong winds, already forecasted for the following
weekend, the aircraft was again secured with chocks, stakes and
ropes.
29/04/2014 © Alejandro de Diego |
Once
the ground leveling and compaction be finished, the Douglas C-47 / DC-3 will be
moved back to its previous place, awaiting for its restoration.
Magnífic!!! Un treball incommensurable, es materialitza. Moltes felicitats a tots quins recau aquesta responsabilitat.
ResponElimina